Kryštof Kopecký, IČ: 06335977, se sídlem V Hliníkách 1377, Chrudim, 53701; Gabriela Bartáková, IČ: 64096891, se sídlem Ořechová 398/7, 796 04 Prostějov; JUDr. David Pytela, MBA, LL.M., IČ: 03535797, se sídlem Litovelská 1349/2b, 779 00 Olomouc, ČAK 15969; Tomáš Nezmeškal, IČ: 41375319, DIČ: CZ7008125311, se sídlem Rošického 457/25, 779 00 Olomouc; Veronika Štefková, IČ: 03009360, se sídlem Nademlejnská 1069/22, 19800 Praha 9 – Hloubětín; Eduard Hlava, IČ: 75230500, DIČ: CZ7511242772, se sídlem Zlonická 2, Praha 9, 190 00 a Romana Fornusková, IČ: 08851263, DIČ: CZ8552255767, se sídlem Horní lán 1200/15, 779 00 Olomouc („Restart IN“), chrání veškeré zpracovávané osobní údaje jako přísně důvěrné a nakládá s nimi v souladu s platnými právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů.
Restart IN je ve smyslu Obecného nařízení o ochraně osobních údajů (Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016) správcem Vašich osobních údajů, tj. shromažďuje, uchovává a využívá (i jinak zpracovává) Vaše osobní údaje pro výkon své podnikatelské činnosti (jednotlivé účely, pro které jsou osobní údaje zpracovávány, jsou blíže vymezeny níže), která spočívá zejména v poskytování poradenských služeb.
Tyto Zásady zpracování osobních údajů se vztahují na (i) zpracování osobních údajů prováděné Restart IN během Vašeho používání webových stránek www.restartin.cz („Webové stránky“), (ii) zpracování osobních údajů prováděné Restart IN během komunikace s Vámi prostřednictvím e-mailu či telefonu, (iii) zpracování osobních údajů ze strany Restart IN během trvání obchodního vztahu s klienty a dodavateli, (iv) zpracování osobních údajů při plnění právních povinností Restart IN a na (v) zpracování osobních údajů, jež je nezbytné pro účely ochrany oprávněných zájmů Restart IN.
Zásady zpracování osobních údajů popisují účely zpracování osobních údajů a způsoby jejich zpracování, informují o jednotlivých kategoriích zpracovávaných osobních údajů, jejich případných příjemcích, době uchování osobních údajů a o Vašich právech ve vztahu k ochraně osobních údajů.
ÚČELY ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Vaše osobní údaje mohou být Restart IN zpracovávány pro tyto účely:
ZPRACOVÁVANÉ OSOBNÍ ÚDAJE
Restart IN zpracovává následující osobní údaje dle účelu zpracování:
Zpracovávané údaje | Účely zpracování |
Jméno a příjmení, Kontaktní adresa, Email, Telefonní číslo | Plnění smlouvy, Plnění právních povinností, Ochrana oprávněného zájmu správců, Vyřizování požadavků zaslaných prostřednictvím elektronických formulářů, Emailová sdělení |
Číslo účtu, IČ, DIČ, Datum narození, Jakékoliv další informace týkající se klienta či třetích osob | Plnění smlouvy, Plnění právních povinností, Ochrana oprávněného zájmu správců |
Restart IN shromažďuje, uchovává a využívá určité informace prostřednictvím automatizovaných prostředků, např. statistické informace kdykoliv navštívíte Webový portál.
PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Restart IN Vaše osobní údaje zpřístupňuje pouze oprávněným zaměstnancům a jednotlivým zpracovatelům osobních údajů smluvně sjednaným Restart IN, vždy však pouze v míře nezbytné pro naplnění jednotlivých účelů zpracování a na základě odpovídajícího právního titulu pro zpracování osobních údajů.
Společnosti jsou v zákonem stanovených případech oprávněny, resp. povinny některé osobní údaje předat na základě platných právních předpisů například orgánům činným v trestním řízení či dalším orgánům veřejné moci.
OSOBNÍ ÚDAJE TŘETÍCH OSOB
Osobní údaje třetích osob, jimiž se rozumí osobní údaje zaměstnanců či dodavatelů Restart IN a dalších fyzických osob podílejících se na spolupráci s Restart IN, popř. jiné údaje, které Restart IN obdrží od klienta či dodavatele v souvislosti s uzavřením či plněním smlouvy, budou zpracovány v souladu s platnými právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů. Tyto osobní údaje použije Restart IN za účelem plnění smluv s klienty či dodavateli. Restart IN bude zpracovávat osobní údaje třetích osob po dobu trvání smluvního vztahu a dále po dobu stanovenou zvláštními právními předpisy, jsou-li takové. Po delší dobu budou pak uchovávány, pokud vznikne v odůvodněném případě potřeba uchovávat údaje v souvislosti s konkrétním případem.
DOBA UCHOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Vaše osobní údaje jsou zpracovávány a uchovávány po dobu nezbytně nutnou k zajištění všech práv a povinností plynoucích z příslušného smluvního vztahu a dále po dobu, po kterou je Restart IN povinen jakožto správce osobních údajů osobní údaje uchovávat podle obecně závazných právních předpisů. V ostatních případech vyplývá doba zpracování z účelu zpracování, kterému musí být přiměřená, anebo je dána právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů.
Osobní údaje zpracováváme dle účelu jejich zpracování po zde uvedenou dobu:
Účel zpracování | Doba uchování |
Plnění smlouvy | po dobu trvání smluvního vztahu a 5 let ode dne ukončení, 10 let ode dne ukončení správy v případě správy majetku (§ 56a odst. 3 zákona č. 85/1996 Sb., o advokacii) |
Plnění právních povinností | po dobu stanovenou příslušným právním předpisem |
Ochrana oprávněného zájmu správců nebo třetích osob | maximálně po dobu 3 let od doby počátku zpracování údajů, nestanoví-li zvláštní právní předpisy jinak (např. upravující výkon advokacie), anebo pokud v odůvodněném případě nevznikne potřeba uchovávat údaje po dobu delší v souvislosti s konkrétním případem |
Vyřizování požadavků zaslaných prostřednictvím elektronických formulářů | po dobu nezbytnou |
Emailová sdělení | po dobu trvání souhlasu (v rámci každého emailového sdělení možnost souhlas odvolat) |
* Restart IN je oprávněn zpracovávat Vaši e-mailovou adresu ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti) za účelem šíření obchodních sdělení týkajících se vlastních služeb a produktů (např. formou informačního bulletinu nebo newsletteru) v případě, že jste takové zasílání neodmítli.
PRÁVA SUBJEKTŮ ÚDAJŮ
Subjekt údajů má v souvislosti se zpracováním osobních údajů práva, která vyplývají z právních předpisů a která může kdykoliv uplatnit. Jedná se o právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných a doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů, (v) na přenositelnost údajů, (vi) právo vznést námitku, po níž zpracování osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, a (vii) právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
V případě opakovaných či zjevně nedůvodných žádostí o uplatnění výše uvedených práv je možné za realizaci daného práva účtovat přiměřený poplatek, popřípadě jeho realizaci odmítnout.
UPOZORNĚNÍ: S ohledem na specifický charakter činnosti Restart IN (zejména v případě výkonu advokacie) může být výkon některých práv subjektů údajů výrazně omezen (zejména pro případy zpracování osobních údajů týkajících se konkrétních právních případů).
Další informace v souvislosti se zpracováním osobních údajů je možné získat na emailové adrese chci@restartin.cz.
Realizaci práv (s výjimkou žádosti doručené prostřednictvím veřejné datové sítě (datovou schránkou fyzické osoby) nebo elektronickou poštou podepsanou zaručeným elektronickým podpisem na emailovou adresu chci@restartin.cz) je možné z důvodu zaručení identity žadatele podat pouze osobně, a to na formuláři, který je žadateli na žádost zaslán prostřednictvím emailu nebo písemně poštou.
Na ochranu soukromí a osobních údajů dohlíží Úřad pro ochranu osobních údajů, web: www.uoou.cz
Tyto Zásady zpracování osobních údajů jsou účinné od 9. 4. 2020 a budou pravidelně aktualizovány.
(c) Copyright 2020 Restart IN
Zásady zpracování osobních údajů | Email: chci@restartin.cz
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.